Manga Reader v0.1.0.10

Změny z předchozí verze:

[*] – Vynucení zobrazení posuvných lišt u některých kombinací rozlišení u obrázků
[+] – Zobrazení podrobností při stisku tlačítka Tab
[-] – Bug při procházení o dvě stránky zpět
[-] – Bug při zobrazení dvou obrázků na celou stránku

Ke stažení: Manga Reader 0.1.0.10.

Manga Reader

Takže s touto verzí nejspíše končí vývoj tohoto programu. Spolu s mým betatesterem jsme neodhalili další chyby v Manga Readeru, takže by mělo být všechno funkční, a navíc už není nadále co vylepšovat.

Další nová verze by mohla vyjít za předpokladu, že by se někdo uveřejnil nějaký nápad, který by se mohl do Manga Readeru zaimplementovat. A nebo kdyby se objevlia nějaká chyba.

Jsou tři věci, které bych v i já sám v Manga Readeru uvítal:
Podpora zaheslovaného archívu
Řazení souborů v archívu
Náhledy obrázků

Avšak když si to shrnu, tak zaheslované archívy u mang se využívají velmi zřídka a i když už je něco zaheslované, tak není problém jednou za čas udělat vyjímku a archív normálně rozbalit a prohlédnout si ho.

Řazení souborů by bylo vhodné, avšak nastává problém, že jsou dva typy řazení: systémové a lidské. V některých případech je lepší využít jedno a v ostatních to druhé. Moc veliký problém by to nedělalo, avšak bych musel předělat kompletní jádro celého programu, které je postaveno na indexu obrázku v archívu. Většina moderních archivačních programů umí zabalovat dobře, tak aby soubory byli v archívu správně seřazeny. Takže pak stačí akorát archív znova přebalit – třeba WinRarem.

Náhledy obrázků – celý program Manga Reader si klade za cíl co nejrychleji načíst obrázek ze zabaleného archívu, což se mu taky IMO daří. Využívá se při tom metoda, že se z archívu načte pouze jeden konkrétní soubor. Kdybych měl naprogramovat náhledy k obrázkům, tak bych musel rozbalit celý archív a ke každému obrázku vygenerovat miniaturu nebo-li náhled. A tento celý proces by zabral spoustu času, což by se velkým obloukem vyhýbalo cílu, který si kladu.
Takže bych pak nemusel ani Manga Reader programovat a mohl se vrátit k pomalému a velmi náročnému Comic Racku, který náhledy podporuje.

V závěru bych chtěl říct, že jsem nikdy netušil, že bych něco takového dokázal naprogramovat a už vůbec bych nevěřil, že v tak krátkém čase.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.